توجه تمامي تبليغات اين وبلاگ مربوط به محصولات مديران وبلاگ ميباشد و مربوط به سايتهاي كسب درآمد نميباشد

Teh Guitar Journal Chords For Amateor & Professional

مجموعه اي بي نظير از تصوير آكوردها روي دسته گيتار براي نوازندگان مبتدي تا حرفه اي

۱۳۸۸ مهر ۱۵, چهارشنبه

.:: آكورد آهنگهاي گوگوش ::.

آكورد آهنگهاي گوگوش


در امتداد شب

Am..................Dm...E.....Am
نكاه ميكنم نميبينم چشم مرا هواي تو پر كرده


Am..............................E.......Am
گوش ميكنم نميشنوم گوش مرا صداي تو پر كرده

Am...............Dm
اي چشم من بدون تو نابينا

Am.................Dm
اي گوش من بدون تو ناشنوا

Am..…………….E
با من بمان هميشه بمان با من (2بار)
---------------------------------------------------

دو پرنده
B7........................C.........……Am…..D.......Bm…..Em
اون پرنده  تو بودي پيرهن ابرو دريد رفت و گم شد تو غرور رفت و از همه بريد

Em…D...…C......................Am…..C...........…….Em
اون كه روي عاشقي طرح دل تنگي كشيد جفت پر شكستشو توي تنهايي  نديد

Em……………..D   Am……………….Em
من اون پرندم گنگ و خسته    هر پر پاكم روي يه سنگه

Em .....…………… D ..........Am….....E7
هر پري كه رخت تو بود حالا واسه خاك رختي قشنگه

 Em………………D..…Am7..........Am…C.………..Em
توي واپسين نفس تو يار مي هم پرواز باز تو ميتوني فقط باشي برام نفس ساز

 Em……………D..…Am7....Am……C………Em
بيا هم هواي من براي من صميمي منو از اينجا ببر تو اي جفت قديمي

 B7……C….…D..........................Em.…Am..…Bm....Em
من هنوز تشنه نورم تشنه دشت خورشيد زود بيا كه باد غربت همه پرامو چيد

B7.......…C..…Am..…D........Em.…C.……Am.…D
بيا هم   هواي من براي من صميمي منو از اينجا ببر تو اي جفت قديمي

من اون پرندم.....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر